Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Is het de verkeerde maat, bevat het een productiefoutje of is er een andere reden waardoor je (een gedeelte van) je bestelling wilt ruilen of retourneren? Geen probleem! Binnen 14 dagen na ontvangst (1e aanbieding) mag je het artikel ruilen of retourneren!

Hoe gaat dit in zijn werk? Heel simpel! Vermeld op de bijgeleverde pakbon wat ik ermee moet doen (ruilen of geld terug) en voeg deze pakbon bij de producten die je terug wenst te sturen. Let op! Retourzendingen zonder bijgesloten pakbon kunnen niet worden verwerkt!

Verder geldt:

  • Afgeprijsde artikelen (vanaf 30% korting) komen niet in aanmerking voor ruiling of terugbetaling.
  • Artikelen uit de STOCK SALE komen niet in aanmerking voor ruiling of een terugbetaling.
  • Het artikel mag niet gedragen zijn.
  • Het artikel mag niet beschadigd zijn.
  • Artikelen met (bijvoorbeeld) make up vlekken worden niet teruggenomen.
  • Terugzending van artikelen gebeurt voor rekening en verantwoording van de klant.
  • Na ontvangst van je retourzending betaal ik je uiterlijk de 7e dag het aankoopbedrag via de door jou bij de bestelling gekozen betaalmethode terug. Afhankelijk van je bank zal de terugstorting dezelfde of 1-2 dagen later zichtbaar zijn op je rekening.

 

De artikelen mogen teruggestuurd worden naar:

België

Boetiek Jacqueline
Brugstraat 48
9160 Lokeren

De makkelijkste manier om vanuit België terug te zenden is om zelf een etiket aan te maken op de site van Bpost via deze link.

 

Wil je een artikel ruilen voor een andere maat of kleur?

Ga als volgt te werk:

  • Vul op de bijgesloten pakbon in welke andere maat of kleur je wenst te ontvangen.

Verder geldt:

  • Er kan slechts eenmalig worden geruild met gratis verzending en na een ruiling kan niet meer worden gekozen voor een terugbetaling.
  • Er worden geen aankopen geruild tegen andere artikelen. Als je een compleet ander product wenst bestel je het gewenste product via onze website en stuur je het andere artikel terug, zie hiervoor de tekst hierboven onder het kopje Retourneren.
  • Mocht een artikel dat afgeprijsd is (vanaf 30%) niet meer beschikbaar zijn in een andere kleur of maat ontvangt u per uitzondering toch het betaalde bedrag terug. 

    Is een artikel beschadigd of hebben we het verkeerde artikel geleverd, stuur zo snel mogelijk een e-mail met je naam, ordernummer en het artikel waarbij iets mis is gegaan.
    We bezorgen je meteen een retouretiket waarbij we de voorraad checken om te kijken of het juiste artikel nog kan verstuurd worden. Mocht dit niet zo zijn mag je het ruilen tegen een ander artikel.
    Heb je liever een terugbetaling (indien het juiste artikel er niet meer is)? Ook geen probleem! Uiterlijk de 7e dag na ontvangst van je retourzending betaal ik je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt bij je bestelling! De kosten voor de terugzending zijn in dit geval uiteraard voor onze rekening!